Update! - Reisverslag uit Oregon City, Verenigde Staten van Marloes Harmsen - WaarBenJij.nu Update! - Reisverslag uit Oregon City, Verenigde Staten van Marloes Harmsen - WaarBenJij.nu

Update!

Door: Marloes Harmsen

Blijf op de hoogte en volg Marloes

27 April 2014 | Verenigde Staten, Oregon City

De meivakantie is aangebroken in Nederland en er zijn dus allerlei dingen die ik ga missen. De allereerste Koningsdag gisteren, het gezellige bevrijdingsfestival in Zwolle en de show van Jochem Myjer. ( Ik heb nog wel zo mijn best gedaan voor die kaarten!)

Gelukkig heb ik ook leuke dingen op het programma staan! Komend weekend ga ik naar de Oregon coast met mijn host family, dat schijnt heel mooi te zijn!
Kan ik mooi foto’s maken met mijn nieuwe camera, lang leve Oregon tax free shopping!

San Francisco komt ook steeds dichterbij en ik heb er superveel zin in, nog een maand wachten! We hebben tickets voor Alcatraz geboekt, heel benieuwd hoe dat is!

En dan staat er een nieuwe reis op het programma, oké het is in september pas, maar het is zeker iets om naar uit te kijken. Pap en Mam komen eind september en we gaan een week naar Canada!!! Vancouver Island om precies te zijn, my dream!
Na een week Canada vliegen we terug naar Portland, waar ze een paar dagen langs de kust gaan. In het weekend komen ze mij ophalen en gaan we naar Crater Lake in het zuiden van Oregon. Dan blijven ze nog een paar dagen in Portland en dan zijn de 2,5 week alweer voorbij. So excited!

Ondertussen ben ik begonnen met mijn studie Spaans en het is best leuk, maar toch moeilijker dan ik dacht. Inmiddels heb ik alweer 4 lessen gehad. In mijn klas zit één andere au pair, dus dat is erg leuk. De rest is allemaal (een stuk) ouder dan ik ben. En met een stuk ouder bedoel ik.. 60+, haha! Vier zijn zeker 60+, twee denk ik ergens in de 50, dan zijn er nog twee ergens in de 30 schat ik..
Ik ben dus blij dat er een leeftijdsgenoot in mijn klas zit en dat zij ook nog eens au pair is, is natuurlijk helemaal leuk!

Een paar weken geleden ben ik met een au pair naar een ijshockey wedstrijd geweest. Ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten, maar wat vond ik het leuk! (ook al ken ik de spelregels niet)
De Winterhawks (Portlands team) tegen een Canadees team. En het was druk! Zoveel supporters en dat voor een jeugdteam. Alle jongens waren tussen de 16 en 20.
Ik had eerst geen idee dat het een jeugdteam was uit een junioren league, maar dat is hier dus heel (heel heel) populair! Vorig jaar waren ze kampioen en nu spelen ze weer in de play offs. Ik wil er wel vaker heen!

Hasta luego!

  • 27 April 2014 - 23:10

    Hetty:

    We komen net bij Jochem Meyer vandaan, heel erg leuk! We moeten nog maar een keer gaan als je er weer bent.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Oregon City

Au pair in America

Au pair in America

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2015

Washington DC

03 Januari 2015

Het jaar 2014

10 Oktober 2014

Verlengen en vakantie

26 Augustus 2014

Roadtrip Nevada- Arizona- Utah

31 Juli 2014

July and the upcoming months
Marloes

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 10486

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 10 Maart 2015

Au pair in America

Landen bezocht: