Update; cluster meeting and the mountain - Reisverslag uit Oregon City, Verenigde Staten van Marloes Harmsen - WaarBenJij.nu Update; cluster meeting and the mountain - Reisverslag uit Oregon City, Verenigde Staten van Marloes Harmsen - WaarBenJij.nu

Update; cluster meeting and the mountain

Door: Marloes Harmsen

Blijf op de hoogte en volg Marloes

24 Februari 2014 | Verenigde Staten, Oregon City

Vrijdag was ik lekker een dagje vrij, wat van de auto theorie gelezen, filmpje gekeken, lekker relaxen. Nu stond er in de Driver Manual een hele ‘’handige’’ tip voor het afrijden; ‘’ Remove weapons from your vehicle before taking a drive test. Store them at home or at some other safe location.’’

Oké, deze tip had ik thuis ook al gelezen en vond het nogal onzin. Ik vertelde het aan Holly en ze moest er erg om lachen.

Zaterdagavond was mijn eerste au pair meeting van mijn cluster. We gingen naar een basketbal wedstrijd van de Harlem Globetrotters, dat was erg leuk! Het was niet echt een wedstrijd, het waren vooral kunstjes en grapjes tijdens de wedstrijd. Die grapjes waren trouwens wel écht Amerikaans, als je snapt wat ik bedoel, de Amerikaanse humor. Oké, soms wat het echt wel grappig, maar ik houd toch meer van de sarcastische en droge humor.

De basketball game zelf was erg leuk, maar doordat je in rijen zit heb je niet echt de kans om met andere au pairs te praten. Heb wel even met 3 meiden gesproken, 2 uit Frankrijk en een meisje uit Duitsland.
* Er staan 2 filmpjes bij video's.

Vanochtend (zondag) kon ik dan eindelijk de berg zien, Mount Hood. Ik heb er een week op moeten wachten, maar dan heb je ook wat! Het was afgelopen week nogal bewolkt en was die dus niet zichtbaar. Marc vroeg elke dag of ik de berg al had kunnen zien, maar nee helaas.. Ze zijn nogal trots op hun uitzicht ;). Dus toen ik vanochtend zei: ‘’Hey, I think I can see the mountain!’’
Antwoorden ze: Yeah, that's it! Finally.

  • 24 Februari 2014 - 17:43

    Hetty:

    Nou ik snap wel dat ze trots zijn op dit uitzicht! Wauw.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Oregon City

Au pair in America

Au pair in America

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2015

Washington DC

03 Januari 2015

Het jaar 2014

10 Oktober 2014

Verlengen en vakantie

26 Augustus 2014

Roadtrip Nevada- Arizona- Utah

31 Juli 2014

July and the upcoming months
Marloes

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 10462

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 10 Maart 2015

Au pair in America

Landen bezocht: